Странице

Blue Spinning Frozen Snowflake

среда, 31. август 2016.

30 FACTS ABOUT ME

Zdravo ljudi...Ovo je moj prvi post na blogu, nadam se da ćemo se lepo družiti.Kao prvi post, želela sam da napišem 30 činjenica o meni, kako bi se upoznali, so lets start:)


1.Zovem se Hristina i možete me zvati Tina.
2.Imam smeđu, kovrdžavu kosu, zelene oči i visoka sam 170:)
3.Imam 16 godina.
4.Idem u 3. razred srednje škole.
5.8 godina sam trenirala ritmičku gimnastiku, međutim prestala sam iz nekog razloga.
6.Nemam kućne ljubimce, jer smatram da je to prevelika obaveza i stvarno nemam vremena za to.
7.Ovaj blog je već imao nekoliko postova, ali spletom nesrećnih okolnosti su obrisani.
8.Lenja sam dosta, ali nikada neću dozvoliti sebi da mi soba bude u totalnom haosu, to me živcira.
9.Tvrdoglava sam.Jednostavno šta naumim, to i ostvarim.
10.Upisala sam srednju Grafičku školu, za fotografa, to mi je bila prva želja i nisam se pokajala ni jednog trenutka.
11.Ne volim mačke.
12.Imam fobiju od visine, ne znam zašto, moguće je zato što sam kao mala pala sa kreveta na sprat, pravo na glavu.
13.Omiljeni broj mi je 9.Jednostavno mi je sve povezano sa tim brojem.Deveta sam u dnevniku, kada sam kupovala karticu za telefon, dobila sam broj u kojem imam dosta devetki, rođena sam 9og meseca.Moja najbolja drugarica je starija od mene 9 dana.Rođena sam 1999.Jednostavno to je moj broj:)
14.Imam 2 iskrena prijatelja, to su Jelena i Vanja.Vanju poznajem od njene 3. godine, moje 5. , a Jelenu poznajem od drugog razreda osnovne škole.A pored njih 2, tu su 4 devojke iz srednje škole koje su zauzele posebno mesto u mom srcu, Ivana, Milica, Lenka i Sara.
15.Najboljeg druga nemam.Bila sam dugo u zabludi da ga imam, ali se vremenom pokazalo da se druži sa mnom samo iz koristi.
16.Nemam dečka.
17.Nisam zaljubljena.
18.Ne volim toliko da izlazim, radije ću sedeti kući i gledati neki film ili seriju.
19.Od serija gledam Pretty little liars, The vampire diaries i Teen wolf. Planiram da počnem da gledam Internat i American horror story.
20.Jako volim da čitam knjige.Gijom Muso je moja ljubav. Čovek ima božanstvene priče i nikada ne znam šta će se desiti dok ne pročitam. Pomislim da će ispasti ovako, a ispadne totalno drugačije.
21.Što se muzike tiče, mogu apsolutno sve da slušam, ali bez domaće muzike ne živim, to je nešto u čemu se najviše pronalazim.
22.Odličan sam đak.
23.Ako bih morala da biram 3 stvari koje bih ponela sa sobom na pusto ostrvo to bi bili fotoaparat, telefon i neku dobru knjigu.
24.Imam stariju sestru, mada moram da priznam da sam oduvek želela da imam mlađeg brata.
25.Ujutru kad ustanem,najvise volim da gledam jutjubere.
26.Omiljena životinja mi je konj.
27.Nešto što najviše volim da jedem su nudle. Mnogi od vas ne znaju šta je to. To su kao rezanci u kesici sa ukusima. E sad, neki to spreme kao supu, a neki skuvaju rezance i isede vodu,pa onda dodaju ukuse.
28.Obožavam da se šminkam, ali ne radim to često, kao što to rade mnoge devojke.
29.Jako ružna navika, od koje nikako ne mogu da se odviknem jeste grickanje noktiju. Bukvalno sam sve pokusavala da bih prestala i ne ide.
30. Redovno negde kasnim i sve radim u poslednjoj minuti. Ne znam od koga sam to nasledila, ali jednostavno ne mogu sebe da nateram da sve pripremim na vreme i da krenem ranije. Uvek negde trčim, jurcam i uvek me neko čeka.

U ovom postu bih želela da napomenem da će postovi izlaziti jednom nedeljno, bar za sad, dok vidimo kako će vam se svideti moje objave i kako će sve ovo funkcionisati. Dakle svakog petka, u 21h izbacivaću novi post.

I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se svideo. U donjem levom uglu možete oceniti ovaj post, na osnovu toga koliko vam je bio zanimljiv. Nadam se da nisam ostavila tako loš utisak o sebi hahaha. Ako i vi imate neke loše navike ili se pronalazite u nekim od ovih činjenica, kometarišite obavezno ovaj post. Možda ovaj post i nijre tako zanimljiv. Ja sam prva koja ne voli da čita ovakve postove, previše su mi dosadni, ali Bože moj, mora nekako da se započne blog. Ljubi vas Tina, i vidimo se u sledećoj objavi 💋

26 коментара:

  1. Odlican post!Uzvratila sam follow!
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post, ja sam isto imala naviku grickati nokte,ali nekako prestala sam sada su narasli i ne pomišljam na to da opet počnem haha .. Sretno sa blogom,želim ti puno uspijeha:)

    http://makzpi.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooj ma to je jedna grozna navika, od koje je jako teško odvići se...Ja sam uspela par puta, ali onda mi popucaju nokti, ja se iznerviram i izgrizem ih sve...Hvala ti punoo ♥

      Избриши
  3. Divan post! Želim ti svu sreću s daljnim postovima i blogom!

    Učlanila sam se u tvoj blog pa ako možeš uzvratiti : https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno♥ Učlanila sam se, ne brini, stvarno si super, sviđaju mi se tvoji postovi♥

      Избриши
  4. Odličan post! Činjenice su veoma zanimljive :)
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨

    ОдговориИзбриши
  5. Dosta smo slične u nekim stvarima. Jako mi se sviđa tvoj način pisanja i želim ti svu sreću u daljnjem blogovanju. :)

    https://sretnisanjar.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je post, mnogo mi se dopada.
    zapratila sam te, i nadam se da ces i ti mene ;-)
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Savrsen post draga, zaista si dobra u pisanju! By the way sasvim te razumem o izlazke, jednostavno nema mi nista bolje nego koristiti slobodno vrijeme na dobra kniga/serija

    Pogledaj moj blog, ako zelis zaprati-uzvracam
    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/09/people-you-love-can-will-be-people-that.html

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, zapratila sam tvoj blog, ako želiš uzvrati

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi se sviđa font slova u postu, baš kao dnevnik, predivno! Želim ti sreću. ♥

    ОдговориИзбриши
  10. Jooj hvala tii, a ja baš razmišljala da promenim font, sad ću ga ipak ostaviti hehe:*♥

    ОдговориИзбриши
  11. Jako zanimljiv post.Dopada mi se :)

    Zapratila sam te, pa ako mozes uzvrati
    xoxo
    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3
    I da, u tijeku je giveaway pa se možeš prijaviti :)
    CALLOFBEAUTY

    ОдговориИзбриши
  13. Zelene ociiii, twins! ♥


    Svidja mi se tvoj blog jako, zapratila sam te. ♥♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши